Google s ďalšími reklamami

Vyhľadávací gigant v utorok oznámil rozšírenie svojich reklamných nehnuteľností s cieľom zvýšiť výnosy z mobilných zákazníkov. Bude zobrazovať reklamy na domovskej stránke aplikácie pre mobilné zariadenia na celom svete, zobrazovať viac reklám v službe Mapy a umiestňovať reklamy s obrázkovými galériami do výsledkov vyhľadávania.
 
Zmeny prichádzajú ako trhané príjmy rast promptné otázky od niektorých investorov abecedy o tom, či služby, ako je Amazon.com Inc a Instagram Facebook Inc je kreslenie online nakupujúcich a zase inzerentov preč od Google.google.png
 
Vedúci pracovníci spoločnosti v pondelok informovali novinárov, že najnovšie funkcie sú reakciou na správanie sa používateľov, nie na hospodársku súťaž.
 
Spoločnosť chce uľahčiť používateľom objavovanie a nákup nových výrobkov, pretože nakupujú v spurtoch pri sledovaní televízie alebo posedení v kúpeľni, povedal Oliver Heckmann, viceprezident pre oblasť cestovania a nakupovania.
 
Akcie abecedy klesli v utorok o 1% na 1 124,86 USD.
 
Reklamy na domovskej stránke sa zobrazujú na základe toho, čo spoločnosť nazýva funkciou Discover, informačným kanálom v štýle Facebook, ktorý používatelia prechádzajú a zobrazujú algoritmicky prispôsobený súbor odkazov na články, videá a ďalší online obsah.
 
Spoločnosť v pondelok oznámila, že reklamy sa budú zobrazovať tam, kde je služba Discover dostupná, a to aj na jej mobilnej webovej stránke, ale v utorok objasnila, že reklamy sa budú zobrazovať iba v aplikácii Google.
 
Google testoval reklamy na Discover v minulom roku, keď povedal, že viac ako 800 miliónov ľudí používa funkciu mesačne.search.png
 
Reklamy galérie sú súčasťou úsilia o zlepšenie vizuálneho zobrazovania výsledkov vyhľadávania. Očakáva sa, že reklamy s niekoľkými obrázkami získajú viac kliknutí, čo by mohlo viesť k tomu, že sa zobrazia vo viacerých výsledkoch, uviedli vedúci pracovníci.
 
V Mapách sa reklamy zobrazia v odporúčaných vyhľadávacích dopytoch, na smerovacích stránkach a počas navigácie.

Posted in Web